Misslyckad






Jag vaknar av att telefonen ringer ........

Jag: aa de är malin
christer: ja hej jag heter christer stämmer det att du hade skickat in en ansökan till oss?
jag:jaa det stämmer
christer: har du tidigare erfarenhet inom telefonförsäljning?
Jag: Nej
christer: vet du vad vårt företag gör?
Jag: nae inte riktigt
christer: men då kan du gå in på vår hemsida och läsa om det


jag är så dum så dum så dum :O I går kväll var jag inne på ams.se och tänkte kolla lediga jobb hittade 3 st som jag bestämde mig att skicka in mitt cv till och så ringer en snubbe imorse från det bästa utav av de 3 (man tjäna 100 kr/tim ) och som ni ser på mitt  samtal gick det JÄTTEBRA men det dummaste var ju att jag läste ju igår innan jag skicka in mitt cv vad företaget sysslade med usch jag skyller på att jag var yrvaken :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0