Don'tknowwhattodo

VÄNNER & LIVET
vad vill du bli när du blir stor?
Sångerska, om jag kan få drömma lite
vem av dina vänner är mest lik dig? Vet inte
vem är mest högljudd? JAG
vem får dig mest att skratta? Sabine Gustavsson
vem har du känt längst? Sabine Gustavsson
vem är blygast? vet inte
bästa känslan? vet inte
värsta känslan? så jag känner just nu
vart vill du bo i framtiden? vet ej
vad skulle du vilja ändra på dig själv? det mesta
hur länge tror du att du kommer leva? Inte länge

HAR DU NÅGONSIN
vart kär?
Ja, tyvärr
blivit dissad? Ja
rymt hemifrån? nej
föreställt dig ditt ragg naken? Ja ;)
skolkat? Ja,
tänkt på självmord?
ja
sovit utomhus? Nae
spytt i skolan? Ja
gjort något dumt som du skrattar åt idag? Om jag har
druckit alkohol? Ja
ätit sushi? Nej?
varit på scen? Ja då.
retats? Ja
blivit nerslagen? Ja

DU
svär?
i varje mening
sjunger bra? sjukt bra
duschar dagligen? Japp
vill du på högskola/universitet? Nej
vill du gifta dig? Nej
tror på dig själv? har börjat ge upp hoppet
kommer överens med dina föräldrar? ibland
äger en ipod? Nej
går till kyrkan? nej, hatar kyrkor
sover med gosedjur? Nej
för dagbok? blogg?
dansar i regn? nae borde jag ha gjort det?
sjunger i duschen? det händer

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade?
Min katt:D
du pratade i telefon med? sara

du smsade med? Bine
du kramade? sara
du skällde på? Mamma

TROR DU PÅ
liv på andra planeter? j
app
mirakel? nej
magi? Nej
kärlek vid första ögonkastet? japp
gud? HELL NO
spöken? Nej
tomten? Nej


Kommentarer
Postat av: spiderchick

kulig lista =)

2008-10-29 @ 15:07:51
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack baby<3 JAA JAG KAN IMORGON !!! ringer en pling

2008-10-29 @ 23:58:01
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet malin haahah!



Gör nånting ståååånga mig hahhahahhaha

2008-10-30 @ 11:29:37
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0