Återställare?

Bild från Juli nån gång :P


I fredags var jag ute med brudarna vi skulle ju fira Martina så det blev förfest hemma hos henne och som vanlig på alla tjej fester så ska jag alltid köra "jag har aldrig"  även om jag vet exakt vilken parkbänk alla har haft sex på lr vilken buske nån decka i på nyår så vet jag allt. När jag är med så kommer alltid den lite barnsliga leken att lekas. men sen gick vi ut på krogen och jag sprang runt som en duracell kanin till 55:an, plaza och maxim men kul vare sen gick bine och jag hem till henne rätt skapligt och sov så sött ;)

igår vakna både bine och jag bakis som bara den, men rastlös som jag lätt blir skulle jag ut igår kväll med så Hanna och jag satt oss på 55:an på uteserveringen med filtar och frös som as och jag var fortfarande bakis när jag satt där kände jag men jag tog en öl och hoppas att det skulle bli bättre INTE jag hade den ölen i 3 timmar det här med återställare funkar fan inte på mig om nåt så blir det sämre men men . sen kom elin och bella dem liva upp stämningen med deras onykterhet . Det blev en rolig helg de var allt för mig ;)



I'm in love with the drug dealer

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej gör gärna de :) !!!



Hahah gööött

2008-10-26 @ 16:07:12
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0