vill du leka med mig?

För er som inte visste har jag flyttat från ljungsbro till åbylund i lördags äntligen,tpiskt mej att det första jag gör ät att koppla in tv:n därefter datorn  men när jag letade efter alla kaplar till datorn insåg jag att jag har ett litet barn inom mig  för när jag öppna en låda hitta jag mina gamla barbiedockor  jag log lite för mig själv satte mig på en stol och började leka med mina barbie  jag skriker till mamma - ÄR DET OKEJ OM JAG BÖRJAR LEKA MED BARBIE IGEN ? så frågar jag även om hon ville leka med mig men det ville hon inte 10 min senare kommer hon in i vardagsrummet och frågar håller du fortfarande  med barbie dockorna ? där sitter jag med gnistade ögon klär mina barbiedockor i fina kläder och skor och säger till mamma men jag gör dom baara fina sen garva jag lite åt mig själv och la ner dem i lådan igen.

igår när pappa skulle skjusta hem min bror och mig till mamma fick jag också tillbaka barnasinnet jag sprang förbi min bror för jag skulle ju såklart sitta fram  han garva åt mig och fråga hur gammal jag egentligen var men mitt svar var  JAG SA JU ATT JAG LEKTE MED BARBIEDOCKOR IGÅR...

sammanfattning: jag är nog inte så mogen/vuxen som jag tror




jag hittade 6 barbiedockor och alla är blonda hmm?






Kommentarer
Postat av: Anonym

Mjaou

2008-12-02 @ 13:21:00
Postat av: Anonym

hahhaah jag brukar med passa på att leka när jag hälsar på min bror ;) Har ju en ursäkt för att leka med ungarna :) Föresten häng med ut på krogen den 13, lucia ju :)

2008-12-02 @ 17:10:37
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Julia

hahaha du är för söt!

saknar er!!!!!

2008-12-04 @ 14:25:33
URL: http://mique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0