helgen

för er som bryr er om vad jag har gjort i helgen kan ni ju fortsätta läsa

fredag: jag jobba från 16:00-01:00 det var julfest för tekniska verken med typ 500 pers så det blev att garva åt fulla gubbar och även spana in nåra snygga killar samtidigt som man plocka tallrikar och tomma flaskor så blev det mycket sång och dans hade faktiskt otroligt kul det är så roligt att se när vuxna människor skämmer ut sig :D

lördag: det blev utgång med brudarna det börja med ett glas vin hos bine sen drog vi till martina där förfesten och alla andra brudar va framåt 22:00 gick vi till Plaza jag hade inte så värst kul jag va pank och hade så ont i fötterna att jag va på dålig humör och bara ville sitta ner men vi gick hem till bine rätt skapligt så blev det "efterfest" med vin och film :P

Söndag: vid 1 på förmiddagen gick steffi bine och jag till sängs tillsammans:P och sov dvs  så gick vi upp framåt 5 på eftermiddagen/kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0