2009 närmar sig

Sammanfattning av 2008

snodde den av bine mitt svar blir nog likadant på endel frågor:P


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej hade inga nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte i år
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Sverige, och bulgarien
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer kärlek, mer sol
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
21-28 Augusti
8. Vad var din största framgång 2008?
mohahaha framgång? det vet jag inte vad det är
9. Största misstaget?
ojoj finns så många att välja mellan
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja men inget allvarligt
11. Bästa köpet?
Biljetterna till bulgarien
12. Vad spenderade du mest pengar på?
KROGEN dvs ALKOHOL
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
kobojsarna - Jag vet du vill ha mig
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mkt Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?
ansträngt mig lite ?
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
inte varit så jävla lat
18. Hur tillbringade du julen?
med släkten
19. Blev du kär i år?
Nej bara nån crush
20. Hur många one night stands?
3 än så länge, det är ju faktiskt några dagar kvar ;)
21. Favoritprogram på TV?
ONE TREE HILL<3
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja
23. Bästa boken du läste i år?
läser inte böcker
24. Största musikaliska upptäckten?
jag upptäckte min musikaliska sida för längesen
25. Något du önskade dig och fick?
Japp
26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja
27. Årets bästa film?
hmm twilight kanske vet inte
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
krogen
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
finns alltid något som kan bli bättre
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
vet ej
31. Vad fick dig att må bra?
Vänner
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
de var nog en ny varje månad Channing tatum, Magnus betner, David boreanaz osv
33. Vem saknade du?
Mr right
34. De bästa nya människorna du träffade?
håller med bine, Julia och Milla utan tvekan <3

Kommentarer
Postat av: Julia

ja när kan ni?? Fredag den 9 kanske? miss you!

2008-12-30 @ 11:50:08
URL: http://mique.blogg.se/
Postat av: JUlia

ska se så jag inte jobbar då bara! :)

2008-12-30 @ 22:31:56
URL: http://mique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0