ANSVARSLÖSA JÄVEL

Jag har verkligen inte god hand om pengar
Igår skulle gå ut och ta EN öl
men har man 900 kr i plånboken vet man ju att det inte bara blir en
JAg har ju inte ekonomi för att supa upp 500 kr på krogen en gång i veckan
usch vad jag är bra på och slösa pengar
fast jag ahde ju rätt kul så det varju lite värt det

får tacka Bine, pauline och Amanda för en rolig kväll

DAGENS LAVETT:
dagens lavett går till katiga människor jag tål dom inte
jag ryter som ett lejon när dom kommer nära
var aldrig katig utan anledning Usch för såna äckel

DAGENS PUNGSPARK:
går till de äckliga blattarna som av ute igår  BLÄÄ
bara för dom itne får sig nåt går dom och kallar folk för fetton
usch vad jag skrek på dem
jag har slutat ta skit kaxar du me mig kaxar jag tillbaka
och jag lovar jag KNÄCKER ER

usch jag är SÅ jävla trött på hur människor kan bete sig
inget för vånar mig fan längre....

det var allt för mig CIAOCIAO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagens kuk:

går till malin som fick sig något i alla fall. Ha de fitt.. nej fint mena jag

2008-08-14 @ 15:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0