jag har lika tråkigt som bine

OM DIG SJÄLV
Vad heter du? -
Malin
I mellannamn? - Hanna
Vart bor du? - Nånstans i Linköping
Trivs du där? - Det kan du hoppa upp och sätta dig på:D
Brukar du läsa horoskop? - joo det händer 
Har du körkort? - nix
Favoritdjur? - Katter, leguaner och paddor
Vad spenderar du dina pengar på? - Alkohol kläder och smink
Festar du? - Ja
Antal kuddar i sängen? -2
Kan du baka bullar? - Ja om jag får ett recept
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king? -DONKEN
Är du allergisk mot något? - nej
Äger du ett busskort? - nej
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - dricker bara mjölk när det är i kaffet och då äre den grööna
Hur ser du ut idag? -  som jag gjorde igår fast andra kläder
Nästa mål i ditt liv? - få ett jobb
Vad såg du senast på tv? - beauty and the geek
Hur svarar du i mobilen? - beror på vem det är som ringer
Vem ringde dig senast? - hmm vet inte :O
Vad sa den som ringde? - ^^
Antal timmar sömn inatt? - 10 kanske
Sov du ensam? - japp


SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng:
jag själv
Såg dig gråta: oj jag vet inte ?
Fick dig att gråta:  kommer itne ihåg
Du gick på bio med: Sabine, Martina, Steffi och Jossie
Du gick på stan med: BAjniii<3
Skällde på dig: Mamma
Skickade ett e-mail till dig: kollar aldrig mejlen

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - 
ja till vänner och familj
Bråkat med ditt husdjur? - nää han är för söt för det
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?  nej
Tar du droger? - ja, nåt grönt skit på balkongen som jag gärna rullar i bibelpapper
Vad är du mest rädd för? - förlora någon jag älskar
Vilka kläder sover du i? - en stor tshirt och trosor
Vart vill du gifta dig? - tror inte på äktenskap
Vad hatar du verkligen? - mkt
Har du varit kär? - o ja..
Kör du bil? - nej
Har du ett jobb? - arbetslös
Gillar du att ha folk omkring dig? - det är det bästa som finns
Är du ett hälsofreak? - nee


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? -
nej
Köpt någonting? - godis och läsk
Varit sjuk? - lite snorig
Sjungit? - jag sjunger jämt
Sagt "jag älskar dig"? - jaa
Velat säga till några att du älskar dem? - nej
Träffat nån ny person? - nej
Saknat någon? -  ja
Kramat någon? - ja
Kysst någon? - ja


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gall

2009-01-12 @ 15:50:47
Postat av: Anonym

ps /från en man i väst

2009-01-12 @ 15:51:38
Postat av: Julia

jaaaaag med ska du veta!

röstar på FREDAG HELA VECKAN! haha :9



får höras lite längre fram i veckan om detaljer? :)

2009-01-12 @ 19:33:10
URL: http://mique.blogg.se/
Postat av: Julia

Nä men alltså vi var bara på studiebesök på universitetet, åkte hem redan 12.30! :P

tycker ni ska komma hit snaart :D <33

2009-02-11 @ 21:37:15
URL: http://mique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0