UNDER MIG

vi flöt ihop
vi glömde helt bort
att hälsa att fråga om lov
du tog en hand som måste varit min
mer kommer jag inte ihåg
på något sätt drog du med mig hem
och det var nog inte så svårt
det stod en säng innanför din dörr
den är liten och ganska hård

och här under mig ligger nån
jag hör hur hon frågar
vad som händer här ovanför
men jag bara blundar
ska man låtsas sova sig ut ur sånt här
eller säga förlåt men jag vet faktiskt inte vem du är

två ögonlock är mitt ända skydd
jag låter dom vara där dom är
jag stänger till kryper längre in
och jag skäms för att jag hamnat här
hur länge kan man dra ut på sånt
som redan har tagit slut
jag tänker ut en perfekt replik
men den kommer aldrig ut


och här under mig ligger nån
jag hör hur hon frågar
vad som händer här ovanför
men jag bara blundar
ska man låtsas sova sig ut ur sånt här
eller säga förlåt men jag vet faktiskt inte vem du är


Kommentarer
Postat av: Anonym

malin darling, din lilla tok..

2008-09-28 @ 19:20:15
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0