Magnus betner - vegetarianer

eftersom jag inte gör så mkt så sitter jag väldigt mkt vid datorn
youtube är en riktigt populär sida idag har jag spenderat väldigt mkt tid att kolla på Klipp
med Magnus betner
så jag hitta en skämt som föll mig i "smaken"

Han är emot vegetarianer :)

- borde inte vegetarisk lasagne heta något annat?
- men det är ju precis som lasagne
- jaa fast utan själva maten
- men den är ju varm som lasagne
- jo det är möjligt men det är ju inte lasagne
- men det smakar ju som lasagne
- Nae!?! det smakar som lasagne utan lasagne i så fall, men jag kanske skulle
  ta en sojabiff i stället det verkar ju så smaskigt, biff utan kött

det är förmodligen roligare om du ser det själv ;)
www.youtube.com/watch?v=f7Gxn59oMKw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0