Joo, Mitt liv är komplicerat

Nu ska jag va lite gnällig.
men även om folk inte förstår det så är det så jävla svårt för mig att INTE gå i skolan
det finns en tanke i mitt huvud som ekar och det är
vad fan ska jag göra med mitt liv?
och varje gång jag tänker på de blir jag arg, ledsen och besviken på mig själv.
Jag ångrar inte att jag hoppa av skolan, det kändes rätt för mig
och just nu känns det inte som att jag vill plugga upp endel ämnen heller
Jag vill att alla ska förstå att det är faktiskt jättesvårt för mig.
så alla dessa frågor och kommentarer folk ger
får mig bara att känna mig ännu mer misslyckad.

men men nu funderar jag iaf på bartenderkurs fast det är ju så dyrt
pappa sa dock att han kunde hjälpa till
ojojoj jag har mkt att fundera på men det finns tid till allting
Jag lovar..

jag slutar med att citera Magnus betner.

du ska gå en utbildning som du hatar
för att få ett jobb som du inte vill ha
för att tjäna precis lagom mkt pengar
så att du kan bo i ett område med äckliga grannar
och så ska du få så mkt över varje år
så du kan åka på semester till det där stället som råkar va precis så trendigt
så att de där tjocka jävla grannarna kommer dit på semestern också


ÄR INTE LIVET UNDERBART ?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar vad du menar, för när folk säger åt mig: varför är du borta så mkt, varför tar du bara inte dag i det , det är ju sista året vad onödig du är, men folk som säger så fattar inte hur jävla jobbigt det är att ta sig upp varje morgon till skolan och hur misslyckad man känner sig när man ine klarar det man "borde" Livet är fan komplicerat, hoppas att du hittar vad du vill göra, för jag är fan rädd varje dag för att jag snart ska ge upp hela skiten!

2008-09-08 @ 21:34:13
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0