Humor på hög nivå


Bine hade tråkigt på jobbet och jag hade bara tråkigt här hemma så vi in ledde
en väldigt konstig sms- konveration, va tvungen att censurera 2 meningar




Sabine:
  Det är helt uppenbart att Jesus var gay....
ja, om han inte var gay, varför skulle han hänga med 12 snubbar i klänning i tre år?
Jag: Haha han är min idol
Sabine: Va? bara idol, han är min pojkvän
Jag: Men bine, han är 35 år, och vi tänder ju på 16-åringar,
dessutom har han en tjej som heter Helena
Sabine: Ja, Helena den kossan har jag tagit hand om, föresten är Magnus Betnér bara 17,5 år
Jag: Haha, ja med då är han väl för gammal för oss ändå?
Sabine: Ja i och för sig, bättre att satsa på
Björn Gustafsson, han kan inte vara en dag över 14
Jag: Men då är han väl för ung?
Sabine: Va? jag trode du gillade lammkött?
Föresten vad sugen jag blev på Kebab nu, kommer du hit med en? vore toppen
Jag: På kebab`? jag vart sugen på lammkött..
Sabine: _______________________ ?
Jag:
__________________________skrattretande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0