HELGENS FESTLIGHETER

 

Fredag: Hanna kom hem till mig så tog vi nåra öl sen blev det så klart krogen där vi träffa annat trevlig folk tyvärr vare en rätt seg kväll ändå men de va trevlig och träffa mina gamla klasskompisar;)

Lördag: Drog hem till Hanna och Johan där var även bine vi drack öl och hade trevlig sen bestämde vi oss för att gå ut på krogen lr jaa jag tvinga väl dem andra :P det blev maxim och hur mkt folk som helst Bine och jag kom hem till henne halv 7 på morgonen DET BLEV EN HÅRD KVÄLL

söndag:  AJ MITT HUVUD , JAG ÄR YR, VA FAN JAG MÅR SÅ ILLA, JAG ORKAR KNAPPT STÅ UPP usch idag har jag varit så JÄVLA bakis BLÄÄ  men jag mår väl som jag förtjäna I GUESS Kändes som bine och jag had en tävling när vi vakna "Den som kunde gnälla mest" jag tror fan jag vann jaja. men sen åkte jag hem och tog mej i kragen och åkte hem till pappa Lekte med lillebror i de vackra höstvädret (se bilder:P) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhhhhhhhhhhhh vad sööööt din lillebror är man vill ju bara äta upp honom s

2008-10-06 @ 21:47:27
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0