DAGENS FRUKOST




 
Jag åt frukost för en timme sen typ? rätt sent men är man ett misslyckat arbetslöst offer kan man ju sova hur länge man vill. Jag har ju inte direkt nån tid att passa :P till frukost blev det iaf Mexicanasoppa, isvatten och satsumas (lr så äre clementin lr mandarin?) jag ser ingen skillnad. jag kör på den heta bantnings trenden som är i gång  naerå men jag försöker vara kalorisnål.  jag blev ju rätt pushad att träna och äta rätt när jag försökte få på mig ett par jeans jag köpte i stockholm typ förra hösten (2007) Jag insåg rätt snabbt att MIN RÖV ÄR FETARE ÄN FETAST (helt OMÖJLIGT att få upp dom över röven.) mitt mål får bli att komma i de jeansen för de är fan rätt snygga får väl se om jag kan lyckas.
 

Kommentarer
Postat av: Mirela

Kläderna är från en sida som heter www.gojane.com

Det är en amerikansk sida så du vet!

2008-10-08 @ 15:33:44
URL: http://soodelicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ajdöh.. men byxorna är ju en bra morot!

2008-10-08 @ 18:45:30
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0