ÄCKLIGA FETTO



Jag sitter och zappar lite framför tv:n stannar på Tv3 där en fettklump rullar runt i lera, JAG BLIR ÄCKLAD hon tjänar säkert pengar på det men seriöst Hon behöver sitta på ett psykhem tillsammans med hennes man. Jag ser inget coolt lr modigt i det här och när hennes man verkligen stöttar henne att blir FETARE  är de nåt som inte stämmer. man kan ju lika gärna hoppa framför ett tåg för att se om man överlever? usch det häär är inget jag vill se i tv snälla sätt in dessa människor på psykhem och ge dem en vettig diet........ endel människor gör verkligen allt för lite uppmärksamhet.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja alltså det var helt sjukt! Hon va ju helt underkastad! Äckligt och jävligt sorgligt...

2008-10-16 @ 13:16:58
URL: http://mique.blogg.se/
Postat av: Anna

ja det är verkligen galet vad folk gör för uppmärksamhet eller för att andra säger åt dem vad de ska göra..:/

2008-10-16 @ 16:57:25
URL: http://lantisflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah Malin, hårda ord. Jag tror att kvinnan har så låg självkänsla att hon tröstar sig med mat. Vilket leder att hon tillfredsställer hennes man och hon har ingen annan därför gör hon allt för honom. Hon är underlägsen och är nästintill en "slav" för honom, dessutom är hon uppvuxen med mycket mat.



Jag tror hon har som ursäkt att "vilja bli fetast i världen" fastän hon egentligen bara är beroende av mat och vill göra hennes man glad. Hon är ingen äcklig människa för det, men hennes levnadssätt är inte allt för attraktivt. Sorgligt och tråkig historia.

2008-10-16 @ 18:32:35
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0