svar på tal




jag skrev nyss ett svar på tal till ett inlägg och Roos bestämde sig för att skriva ett svar på tal till mig nu har jag bestämt mig för att skriva ett svara på tal till det inlägget ojoj det är kan nog hålla på ett tag

Du håller fast vid din åsikt om att man utsätter ett barn för risken att bli mobbad om barnet har homosexuella föräldrar  vilken jag fortfarande insisterar på att de är BULLSHIT

nu ska jag försöka klargöra mig:

så fort du sätter ett barn till världen riskerar du detta barn till mobbning..
jag TROR personligen inte att ett barn blir mer utsatt för mobbning om man har homosexuella föräldrar sen kan jag ju inte säga att jag vet för jag vet ju faktiskt inte men däremot om det skulle förekomma handlar det ju om att det heterosexuella föräldrarna har uppfostrat sitt barn dåligt och inte berätta att det finns såna som har 2 mammor lr 2 pappor det kan isf få barnen att tror att det är konstigt därav mobbningen. jag tror mer på att en liten kille blir mobbad för han har satt på sig tjejskor osv

Jag vet helt ärligt inte om barn som har homosexuella föräldrar riskerar att bli mobbade men jag TROR verkligen inte det
 jag vet bara att när jag var liten skulle iaf inte JAG lr någon av dem jag känner mobbad någon för en sån sak

min fråga är till dig
HUR I HELVETE KAN DU VARA SÅ SÄKER PÅ ATT MAN RISKERAR ATT BLI MOBBAD BARA FÖR MAN HAR HOMOSEXUELLA FÖRÄLDRAR ??????????????

min jämförelse med homosexualitet och att vara blåögd handlar ju om att man måste få folk att förstå att man är lika mycket människa ovasett läggning och om inte folk förstår det kommer alltid homosexualitet ses som lustig och onormalt  och det är väl isf det onormala som blir mobbad ?

JAG TROR FORTFARANDE INTE MAN FÅR EN SÄMRE UPPVÄXT MED HOMOSEXUELLA FÖRÄLDRAR.


Kommentarer
Postat av: sabina

jag håller med dig till viss del, det är inte säkert att barnet blir mobbat bara för att barnet i fråga har 2 pappor eller 2 mammor. så länge som barnet får en trygg uppväxt med mycket kärlek och omtanke, som VARJE barn ska få så spelar det ingen roll vad för kön föräldrarna har. däremot kanske barnet ska ha en man eller kvinna i sitt liv att se upp till, beroende på vilket kön föräldrarna har. men barn blir mobbade av alla möjliga sorters anledningar, antingen om de har homosexuella föräldrar eller inte.

2008-11-19 @ 11:51:04
URL: http://kennedyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0