I'm gonna get skinny






VARNING:
detta inlägg kan vara så ointressant att du somnar och kanske tappar lite av livsglädjen.







Jag får alltid lust med ett riktigt svettigt träningspass när det inte går ?  kanske just därför, för jag vet att jag slipper ?
men men sitter och kollar på avsnitt av How I met your mother ska se high school musical 3 snart tror jag.

på skrift om absolut ingenting har jag fått dåligt samvete för det knäckemackorna jag ätit idag  med mkt bregott och 2 skivor ost men fick inte dålig samvete igår och då åt jag ändå 1 HEL pizza och en fet godispåse usch jag är lustig jag nu tänkte jag äta lite fettförbränningssoppa :P
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snyggt håret vart:) saknar dig<3

2008-11-18 @ 09:16:47
Postat av: Julia

fint håret blev!! :)

2008-11-18 @ 11:09:17
URL: http://mique.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fjolla :D fint håret vart! kunde ju vart... nej nu komemr läranr

2008-11-18 @ 12:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0