det värsta jag sett





Jag har aldrig sett mig själv som snygg men fan inte ful heller. Jag ser inte mig själv som tjock, Jag vet att jag har gått upp i vikt och att jag gärna går ner lite igen men TJOCK ? nej, förrän igår när Milla skicka bilder från i fredags ingen bild som jag var med på var särskilt bra men det var en bild som helt ärligt fick mig att gråta jag blev äcklad av att se mig själv  allt jag kunde tänka var "är det så jag ser ut ?" är de så folk ser mig? men jag tror jag fick tillbaka min motivation av att se den bilden jag ska sluta med socker och börja träna iaf 5 dagar i veckan ut och springa lr cykla på motionscykeln NU JÄVLAR  och jag vet att det brukar låta så varje måndag men nu känns det annorlunda äntligen är min motivation tillbaka JAG HAR SAKNAT DEN när jag cykla på motioncykel idag tänkte jag " I'm not gonna look like this" sen tillslut sjöng jag "i'm not gonna look like this, I'm not gonna i'm not gonna I'm not gonna look like this"  det kommer bli världens hit låt år 2009 för alla fetton där ute :D 

om jag nån gång känner att jag inte vill träna är det bara kolla på den bilden ;)   men tyvärr tänker jag inte lägga ut den för jag skäms så mkt  så jag bidrar med en snygg bild på mig istället .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att du är ganska störd va? hahahah!

Bra med motivation, jag har nog med fått min tror jag och hoppas får la se :P

2008-11-10 @ 21:57:38
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet att du är ganska störd va? hahahah!

Bra med motivation, jag har nog med fått min tror jag och hoppas får la se :P

2008-11-10 @ 21:58:11
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet att du är ganska störd va? hahahah! men söt.

Bra med motivation, jag har nog med fått min tror jag och hoppas får la se :P

2008-11-10 @ 21:59:22
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Julia

malin, du är snygg som du är. Du skulle vara snygg om du vägde 90 kg, skitsamma! :)

Men hoppas iaf för din skull att du når ditt mål och blir lite mer nöjd med dej själv! Men kom ihåg att riktigt nöjd blir man aldrig!

Aja, det jag ville ha sagt va typ FAKKEN ÄLSKAR DEJ ANYWAYS!

2008-11-11 @ 12:27:02
URL: http://mique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0