booooring



Jag har insett att min senaste kyss var:
Ett misstag

Jag lyssnar på: tvättmaskinen för mkt väsen just nu

Jag pratar: Väldigt Mkt väldigt social av mig

Jag tycker om: mina vänner och familj

Min bästa vän är: SABINE GUSTAVSSON<3

Min första riktiga kyss: en rolig upplevelse

Jag avskyr när folk frågar: vad ska du göra nu då när du itne går i skolan längre?  SPYYYR PÅ DEN FRÅGAN

Kärlek (en) är: inte i närheten av mig tyvärr

Någonstans tänker någon på: MIg (hoppas jag)

Jag kommer alltid att: Vara coooool

Jag är hemligt förälskad i: INGEN

Min (splirrans nya) telefon är: i köket

När jag vaknar på morgonen: är jag kissnödig

Innan jag lägger mig: brukar jag leta fram min Mr rabbit längst ner i byrån

Just nu tänker jag på: Morgondagen

Bäbisar: min lillebror :D

Idag har jag: Shoppat

Ikväll ska jag: kolla på Eli stone och sex and the city

Imorgon kommer jag: Åka till bulgarien

Jag vill verkligen: sluta se det mesta negativt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0