OJ VAD LIVET ÄR HÅRT IBLAND

Hej alla mina FÅ bloggläsare
seg dag som fan jobbat från 9-13
sen nördat datorn och nu är jag hos bine men ska snart ta bussen hem
vi hade ju bestämt att vi skulle boka resa till turkiet imorgon men det är så dyrt och leva där
därför vill vi åka till bulgarien så det blir nog det!
ett tips bli inte glad ch positiv förrän ni verkligen har bokat resan
nog om det tråkiga

LÅTAR VÄRDA ATT LYSSNA PÅ

Anders johansson - ready to fly

kurt Nilsen -rise to the occasion


jag ja är en sucker för känsliga ballader
men jag älskar att filosofera och relatera till texten



OM BLOGGVÄRLDEN :

tänk dig att tjäna massvis med pengar på att skriva om ditt egna liv
egentligen låter det ju rätt patetiskt
(jag vet detär smygreklamen det tjänar på)
men jag tror inte blondinbella, kissie, stinalee lr kenza klagar
Frågan är nog VARFÖR har dessa personer så många läsare
det är ju iaf inte särskilt intressanta människor
men jag har kommit fram till att det man stör sig på vill amn se/höra/läsa mer om
inte för jag stör mig apå alla 4 men ändå
om jag nu tycker dte är så patetiskt varför läser jag dessa bloggar
jag kan tala om varför
blondinbella:  hon har nog glidit på ett bananskal in i denna branch
hon vet vad hon vill och hon ger inte upp förrän hon nått dit
vilket man sak ge henne cred för men hon tror för mkt
och hon glömemr bort att hon faktiskt bara e 17
Kenza: tråkig blogg men verkar va en söt och trevlig tjej plus att hon är gorgeous
rolig och veta hur hn lyckas med modellandet
stinalee: lite samma som kenza 
KISSIE: man kan ju säga HAHAHAHAHA jag läser hennes blogg för jag stör mig SÅ
mkt på henne hon är motsatsten till BB hon är 17 men beter sig som 14
hon tror att anledningen tll att folk skriver dryga kommentarer till henne är pga
avundsjuka BULLSHIT hon är inte snygg hon e inte smart och hon verkar falsk
i min syn ser hon ut som en glamourmodell som aldrig kommer lyckas
allt jag undrar är När ska du kissie lilla gumman växa upp?



Jag vet att jag inte känner dessa människor
och visst det kanske inte är jag som ahr nåt liv me tanke på att jag lägger ner min tid
på att skriva om dessa bloggare
men nu till sist vill jag ge MASSOR med cred till dom för de har ju faktiskt lyckas få deras bloggar
så pass stora som de är och massvis med cash


ha en trevlig kväll nu pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0