SÖNDAGS DEPPP

jag har en konstig känsla i magen en blandning av ångest och nervositet vet dock inte varför?
Jag har det ofta på söndagar känner mig riktigt depp med men men det LÖSER SIG.

en viktigt fråga har jag såhär på en söndag
VAD GJORDE MALIN I HELGEN?

i fredags var jag först hos steffi med brudsen och grilla och sådär sen blev det krogen
och i lördags var jag hos min bror på "fest" det va rolig och träffa hans flummiga kompisar
sen gick vi ner te ågatan jag träffa carro jag misssa busssen fast hittade danne och co så
åkte Taxi med dom hem :D och idag har jag tänk att ligga i sängen och nörda tv ;)

JAg fick Panik när jag vakna DET FANNS INGET ATT ÄTA I KYLSKÅPET
som faller mig i smaken iaf
och jag hade ju inga pengar och mamma är ju i KATRINEHOLM :O
jag bad mamma föra över pengar till mitt konto men hon kunde inte
så jag skrek och tjöt MALIN BLIR ARG NÄR HON INTE FÅR MAT
men sen ringer pappa och säger att han ska föra över 200kr till mig :)
då blev jag glad så gick och handla massa mat
sen när jag varit på hemköp bestämde jag mig för att gå till direkten lr tobaksaffären lr va fan den heter
för jag ville ha lite godis jag köpte även en festis som jag skulle ha på hemvägen
haha lite kul me tanke  på att det är 100 meter lr nåt:P är man törstig så äär man...

MITT LIV ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ UNDERHÅLLANDE


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah... nej... hahahah.. nemen då:D du behöver något.. kanske en... kram

2008-08-17 @ 15:37:53
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0